Տարեվերջյան հաշվետվություն
ՏԱՐԵՎԵՐՋՅԱՆ ՀԱՇՎԵՏՈՒ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ
ՀՀ Կոտայքի մարզի Գեղաշենի Ռազմիկ Ստեփանյանի անվան
միջնակարգ դպրոցում ավանդույթ է դարձել ամեն տարի ապրիլ-
մայիս ամիսներին տարբեր առարկաներից ու առարկայական խըմ-
բակների ղեկավարների կողմից կազմակերպել հաշվետու միջոցա-
ռումներ` ամփոփելով ուսումնական տարին:
ՀԻՍՈՒՍ ՔՐԻՍՏՈՍԻ ՀԱՐՈՒԹՅԱՆ ՏՈՆԸ
2014 թվականի ապրիլի 18-ին կայացավ հետաքրքիր բաց դաս-ցերեկույթ
«Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկայից՝ նվիրված Հիսուս Քրիստոսի
Հարության տոնին՝ Սուրբ Զատկին: Այս միջոցառումը կազմակերպել էր
ուսուցչուհի Նելլի Հովհաննիսյանը, որին մասնակցում էին 5-րդԱ,Բ դա-
սարանների աշակերտները:
Տոնականորեն էր զարդարված դահլիճը և հիշեցնում էր սրբավայր, որ-
տեղ օրհնված սեղանին կային օրվա խորհուրդը հիշեցնող պարագաներ:
Աշակերտների շուրթերից հնչեցին Տիրոջը փառաբանող խոսքեր, բանաս-
տեղծություններ, երգեր, և թվում էր, թե նրանք երդում էին տալիս դահլիճ-
խորանի առաջ՝ հավատարիմ մնալ Աստծո պատվիրաններին: Սա ոչ մի-
այն գիտելիքների ստուգման և ամփոփման դաս էր, այլև մատաղ սերնդի
մեջ հայրենիքի ապագա պաշտպաններ դաստիարակելու, ինչպես նաև
քրիստոնեական հավատին հավատարիմ մնալու սուրբ երդման հանդիսա-
վոր արարողություն:
ՑՈՒՑԱՀԱՆԴԵՍ - ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄ
Ապրիլի 23-30-ը դպրոցի միջանցքներում եռուզեռ էր. բոլորին հիացրել էին պա
տանի նկարիչների և ոսկի ձեռքեր ունեցող աշակերտների ստեղծած բազմանմուշ
աշխատանքները:
«Տեխնոլոգիա» և «Կերպարվեստ» առարկաների ուսուցիչներն ու խմբակների
ղեկավարները կազմակերպել էին տարեվերջյան գեղեցիկ ու անկրկնելի ցուցահան-
դես, որտեղ ներկայացրել էին այդ խմբակներում ընդգրկված 31-40 տաղանդավոր
խելացի և շնորհալի աշակերտների նկարներն ու ձեռքի աշխատանքները:
Սրահը վերածվել էր գույների կախարդական աշխարհի, և յուրաքանչյուր մաս-
նակցի հոգում ծնվում էր գեղեցիկի հետ շփվելու, արվեստի մեջ խորանալու յուրա-
հատուկ զգացում: Փոքրիկ սաներն իրենց ճկուն մտքի և ստեղծագործ նուրբ մատների
ամենամյա «պտուղները» ցուցադրել էին առանձնակի սիրով ու բարեխղճությամբ:
Տեխնոլոգիա առարկայից ներկայացված էին ասեղնագործ, հելունագործ, գոբե-
լեն և հուլունքներով կատարված ինքնատիպ աշխատանքներ, որոնք տարվա ընթաց-
քում ղեկավարել և ցուցահանդեսի օրը ներկայացրել էին ուսուցչուհիներ Մարջիկ
Վարդանյանը և Անուշ Քոչարյանը, իսկ նկարչական ուշագրավ աշխատանքներին
հետևել ու աշակերտների և ուսուցիչների դատին էր ներկայացրել կերպարվեստի
ուսուցիչ Արտաշես Հովհաննիսյանը:
Հնչում էր մեղմ երաժշտություն, և նրա հոգեպարար ձայնի տակ այցելուները
հանգիստ վայելում էին մանուկների հոգում ծնված արվեստի փայլուն նմուշները:
Արվեստն ու արհեստը ներդաշնակորեն միահյուսվել էին ու դարձել մանկական
հոգու ցուցադրության բաց թանգարան:
ԴԱՐԱԿԱԶՄԻԿ ԲԱՆԱՍՏԵՂԾՆԵՐԻ ԾՆՈՒՆԴԸ
2014 թվականի մայիսի 15-ին տեղի ունեցավ դպրոցի «ՄԱՇՏՈՑ» գրական
խմբակի տարեվերջյան հաշվետու միջոցառում-մրցույթը՝ նվիրված հայ մտքի
երկու հանճարեղ գլուխների՝ Համո Սահյանի և Հովհաննես Շիրազի ծննդյան
100-ամյակներին:
Խմբակի սաները բաժանվել էին 2 մասի ու կրում էին «ՍԱՀՅԱՆ» և «ՇԻՐԱԶ»
անունները: Թիմերի ավագները՝ 12-րդ դասարանների աշակերտներ Վահե Համ-
բարձումյանն ու Սահակ Սարդարյանը, ողջունեցին միմյանց ու ներկայացրին
մասնակիցներին, որից հետո սկսվեց աշխույժ ու հետաքրքիր պայքար 2 թիմերի
միջև: Մրցութային ելույթները գնահատելու համար ընտրվել էր մրցատյան
(ժյուրի)` կազմված 5 հոգուց:
Մրցույթը բազմաբովանդակ էր և լայն ընդգրկում ուներ: Այն անցավ բանաս-
տեղծության ու երգի ղողանջի ներքո, և հանդիսատեսը, 2 ժամ խորասուզված
բանաստեղծների հոգու աշխարհը, վայելեց շնորհալի սաների երգն ու ասմուն-
քը: Վերջում ավագները պատասխանեցին նաև բլից հարցերի:
Երաժտության հարցում նրանց օգնել և նվագակցում էր երաժշտության
ուսուցչուհի Մարիամ Բաբայանը:
Մրցույթ-միջոցառումն ավարտվեց 197-194 հաշվով, և հաղթեց «ՇԻՐԱԶ» թիմը:
Ժյուրիի նախագահը՝ դպրոցի տնօրեն Նաիրա Բաբայանը, արդյունքներն ամփո-
փելուց հետո բոլոր մասնակիցներին հիշեցրեց, որ հավաքած միավորները հա-
մարյա հավասար են, 2 թիմի մասնակիցներն էլ ակտիվ էին ու լավ պատրաստ-
ված, բայց արժանավոր հայ և հայրենասեր քաղաքացի դառնալու առաջին գրա-
վականը մայրենի լեզու և գրականություն լավ իմանալն է:
Խմբակի ղեկավարը՝ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Գոհար
Ղազարյանը, միջոցառման ավարտին շնորհավորեց իր խմբակի բոլոր սանե-
րին` հերթական միջոցառմանն ակտիվորեն մասնակցելու համար: Նա շնոր-
հավորեց 12-րդ դասարանների աշակերտներին դպրոցն ավարտելու կապակ-
ցությամբ և ասաց, որ սա նրանց վերջին ելույթն էր խմբակի կազմում:
Առանձնակի շնորհավորեց խմբակի ավագ Վահե Համբարձումյանին. նա միշտ
էլբարձր է պահել դպրոցի պատիվը՝ մասնակցելով մարզային, հանրապետա-
կան մրցույթ-փառատոների: Գուսան Հայկազունի «Հայկազունք» խմբի հետ նա
հասել է Արցախ, եվրոպական մի քանի երկրներ և շատ բեմերում, բարի ժպիտն
աչքերում, իր քաղցր ու գրավիչ թավշյա ձայնով հնչեցրել է հայկական քաղց-
րաբառ երգը: Վահեն ուր էլ գնացել, տարել է իր հետ գեղաշենյան բնության
թարմությունն ու իր պատանեկան հոգու ջերմությունը: Նա եղել ու այսուհետ
էլ մնալու է մեր սանը:
Այսօր հաղթեց ոչ թե մի թիմը, ու պարտվեց մյուսը, այլ հաղթեցին հանճար-
ները, որոնք անմահ են ու քայլում են մեզ հետ միասին և գնալու են դեպի
դարերը: Շահեցին մաշտոցականներն ու հայ ժողովուրդը՝ կողքին ունենալով
այսպիսի մեծություններ:
ԳԵՐՄԱՆԵՐԵՆԻ «ԱՅԲԲԵՆԱՐԱՆԻ ՀԱՆԴԵՍ»
Մայիսի 23 – ին 3-րդԲ դասարանի աշակերտները լարված և հուզված էին. այդ օրը նրանք ամփոփում էին տարվա ընթացքում իրենց սովորածն ու յուրացրածը: Նախորդ տարիներին կազմակերպած մայրենիի և ռուսերենի տոներին ավելացավ ևս մեկը՝ գերմաներենի տոնը, որը կոչվեց ,,Fibelfest,, («Այբբենարանի հանդես»): Երեխաները գերմաներենով անթերի ու սահուն արտաանեցին գեղեցկիկ բանաստեղծություններ, այբուբենը, երգեցին մանկական երգեր և բեմականացրին փոքրիկ հեքիաթներ՝ ,,Einigkeit macht stark,, («Միասնությունը ուժ է») և ,,Rotkappchen,, («Կարմիր գլխարկը»):
Գերմաներենի ուսուցչուհի Մարինե Քոչարյանի կարծիքով ինքը հասել էր իր նպատակին. բոլոր աշակերտները արդեն տառաճանաչ են, և ճիշտ ու արտահայ-
տիչ են արտասանում բառերը, ունեն նախնական գիտելիքներ Գերմանիայի և գերմանախոս պետությունների մասին:
Այն ուսանելի միջոցառում էր և տպավորիչ ազդեցություն թողեց ինչպես աշակերտների, այնպես էլ ուսուցիչների ու ծնողների վրա: